dari riak wajah,ada pancaran dakwah dalam tutur bicara,ada gema tarbiah dalam gerak langkah, ada semangat mujahidah kita lupakan wajah layu kita tinggalkan bicara pilu kita kuburkan langkah yang lesu bangkitkan perjuangan tatkala yang haq mendabik megah dan kebatilan akur menyembah.ALLAH tahu , kita pernah menyeka peluh dan air mata demi Islam tercinta

Sunday, December 27, 2009

Jika suatu hari…

Jika suatu hari,kau terasa sedih,
Hubungilah aku…
Aku tak janji aku akan membuat kau tersenyum,
Tapi aku akan sedih bersama-sama kau

Jika suatu hari kau ingin pergi,
Jangan takut untuk menghubungi ku,
Aku tak janji akan menyuruhmu berhenti,
Tapi aku akan pergi bersama-sama kau…

Jika suatu hari kau tak mahu mendengar apa2 pun,
Hubungilah aku,
Aku janji akan bersama-sama kau
Dan aku berjanji akan diam tanpa seribu bahasa…

TAPI,jika suatu hari kau menghubungiku,
dan aku tidak menyahut panggilanmu,
datanglah kepada ku,
mungkin aku amat memerlukan kau ketika itu…

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...